2012. március 25., vasárnap

Suli helyett fogászat :D

   Szombaton az iskolák nagy részében tanítási nap volt. Szerencsére nekünk nem kellett bemennünk a suliba mert helyette 10 re fogászatra mentünk. :P Elég gyorsan lezavarták a vizsgálatot. 33 gyerekre kemény 10 perc jutott x'D. Na de sebaj legalább nem kellett tanulni. Pont utánunk jöttek a 10.-esek és van egy srác aki nagyon bejön és gondoltam, hogy elhívom valahova, de nem mertem. A barátnőim addig győzködtek míg végül beadtam a derekamat és küldtem neki egy SMS-t, hogy jöjjön ki a Tanácsparkba. 
   A nap további részében a barátnőmmel voltam. Először is fogászat után az volt az első, hogy kajálni mentünk. :D Beültünk egy mekibe, csak utána mentünk vissza a parkba. Fél órát voltunk kint TP-be aztán barátnémnak el kellett mennie, mert más programja volt. Én meg ott maradtam egyedül így hát odamentem a 10.-esekhez és még egy pár ismerősömhöz, gondoltam: ha már itt vagyok ne unatkozzak. Egyszer csak nézem valamit nagyon körbeültek, s látom h vízipipáznak. Odamentem köszönni, mint a jó kislányok. :)
- Húha...Én még soha életemben nem vízipipáztam.- mondtam.
- Hát akkor csücs le - mondta az egyik srác. :D Valahogy így kezdődött az egész. Meg kell jegyeznem, az a helyes, jóképű  srác is kint volt a parkban. :))


 Aztán délután hazamentem, és balszerencsémre (szerintem a vp-től) egész délután fájt a fejem. Pedig közben még aludtam is. Na de nem ez a lényeg, hanem, hogy jól éreztem magam. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése