2012. március 20., kedd

És végül kisüt a nap :)

   Végre eljött a tavasz. A hosszú hétvége igaz nem volt valami eseménydús. Szombaton volt az az első fuvola órám ahol nem én voltam a diák, hanem a tanár. :) Az egyik régebbi barátnőm kért meg arra hogy korrepetáljam kicsit. Nagyon jó volt és jól éreztem magam. Lehet hogy valami ilyesmi pályára kéne menni , de hát kitudja még mi lesz később. Óra után haza kellett volna mennem, de nem volt semmi kedvem, hisz olyan szépen sütött a nap és meleg volt. Van a kerületben egy szép park, s pont amellett mentem el, gondoltam hát sétálok egyet. Leültem egy kis padra és élveztem a tavasz első sugarait, ahogy melegen sütnek, s egyszer-egyszer lágy hűvös szellő éri a bőrömet. Borzongató érzés volt ,miközben Cyril Scott egyik zongoradarabját hallgattam. :D

Lotus Land


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése