2013. október 1., kedd

Harmony and relax


   Ismét a feje tetejére állt a világ ugyanis idén kezdtem el egy új iskolát a college-ot. Érdekes ez a "college" téma hiszen otthon nem így zajlik az oktatási rendszer. Itt Angliában 16 éves korban rakják le a gyerekek az "érettségiket" amit GCSE-nek hívnak. Ezután vállalhatsz munkát is vagy elmehetsz tovább tanulni a college-ba, de ugyanúgy mint otthon ki is hagyhatsz egy évet előtte. Nem is tudom olyan mintha egy fő iskolára járnál de nem is. Idén én egy egy éves média kurzusra iratkoztam be, amin animálást, rádiózást, videó készítést/vágást és egyéb érdekességeket tanulunk majd az év során, persze mindezt angolul. Szóval szorítsatok! 
    Mostanában elkezdtem fejleszteni a rajz készségemet is, mivel nagy hasznát vehetem a későbbiekben az animálásnál. Íme néhány mostanában készített rajzom:







No igen, az Animéket előnyben részesítem egy kicsit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése