2011. október 23., vasárnap

Csavarogtam

   Péntek délután elmentem a nagymamámhoz és a nagynénémékhez és ott is aludtam 2 napig. Az unokahúgomra kellett vigyáznom péntek este, mert addig a szülők elmentek bulizni. Másnap elmentünk ebbe az új Köki terminálba és én csak csorgattam a nyálamat a sok szép ruha után... Persze nem vettem magamnak semmit. :P  És cserébe, azért hogy én bébiszitterkedtem   jövőhét pénteken elmegyünk közösen egy koncertre. Mert amúgy a szüleim egy-szál magamban nem engednének el, így kihasználtam a helyzetet. :D Már csak az unokahúgomat kéne valahova lepasszolni estére. Remélem összejön, mert ha nem akkor azt nagyon sajnálnám...    
   Olyan édes az én picurom, az unokahúgom. Kis Mia hercegnő. Na ,de nem ám ő az egyedüli. Ott van még a kis Balázs is. Már két hónapos a fiúcska, de én még nem fogtam a kezembe. Jövőhét hétvégén viszont találkozom vele és akkor majd bepótoljuk. :)) Nagyon várom már.


Egy kis nosztalgia ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése